30 januari 2012

Tråkighetsvarning!

Obs: hög tråkighetsvarning på detta inlägg!

Idag började skolan först klockan 12.40 men vi (jag och älskling) var ändå där vid tjugo över tio.
Inte för att vi hade glömt tiden utan för att han skulle hjälpa en pompis (kompis) med läxan,
man kan ju inte bara släppa iväg sin pojkvän på sånt utan uppsikt! xD
Hon kom lite senare och verkade inte behöva jättemycket hjälp, haha..
Så älskling låg och vilade på en soffa och jag satt lite vid datorn fram tills vi började.. Lönt! ;)
Men jag blev ju inte tvingad att följa med, så nej, jag klagar inte.

Vår första lektion var engelska och där skulle vi ha oral presentation, alltså muntlig presentation.
Jag satt och hackade tänder, nervös som en idiot, haha nej inte riktigt men ni förstår, hela lektionen.
När vi slutade och jag inte hade hunnit redovisa var jag fan glad! ;D
Andra lektionen var slöjd, jag gör en "vacker" svart klänning som ser ut som ett vrak,
är snart klar... efter tre terminer.. haha!
Sista lektionen var kör, jätteroligt! -.-
Jag står inte ut med min röst så jag sjunger jättetyst. Men jag vågar i alla fall sjunga lite..

Nej, nu måste jag hjälpa till med maten...
"See ya later alligator!"


PS. GLÖM INTE ATT KOLLA MIN BLOPPIS! FÖRLÄNGD TILL PÅ FREDAG DÅ INGEN VILLE HA NÅGOT... NI ÄR SNÄLLA! xD


Lite snygg... Min älskade sko!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar