7 januari 2012

Låång dag

Hejsan,
idag vaknade jag apsent och var jättetrött!
Men orkade ta mig upp efter ett tag (klockan tio... sent för mig iaf) och åt frukost och spelade alfapet med mormor och morfar. Var där sen igårkväll.
Sen gick vi en promenad ner till hamnen och åt sedan sen lunch/middag.
Sen åkte vi hem!
När vi kommit hem slängde jag mig över brevlådan och där i låg ett paket...
Gissa vad det var!?
Min vinst så klart! Minns ni att jag gjorde ett hyper-inlägg om att jag vann en tävling på en blogg?
Nu är det i alla fall äntligen här! Vinsten bestod av ett par knästrumpor och en bh.. Hahah :3
Älskling kom hem vid sju och då stack jag till honom.
Vi kollade på True Talent och sedan Twilight, sen var jag tvungen att gå.
Nu sitter jag och kollar på något idiotiskt pang-pang program och fixar med bloggen och tumblr.

Här kommer lite bilder... :3
Solen genom fönstret på bilden :3

Badstege, ser inte vattnet mysigt ut? x)

Spegling av en båt :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar