10 januari 2012

Dagens look

Okej, vaknade klockan åtta och börjar vid tjugo över tolv...
Hmm, vad ska man göra nu då? x)
Ta lite egobilder? Right...

 


Dagens klädsel: Black Veil Brides t-shirt från Shango, Huvtröja från Carlings, Tights från HM.

Efter skolan (som slutar halv fyra -.-) ska jag till staden med Karna och Ellen. :D
Ska bli skitkul, länge sen jag träffade Ellen och har inte varit med Karna på ett tag.
Jag ska i alla fall köpa lite presenter till Älskling och kolla rea. ^^
Någon som har köpt något roligt på rean? Jag har inte hittat något speciellt än...
(Eller jo! Ett par skitsnygga skor, men de kostade 700 på rean, ska köpa om de blir billigare!)
Eller ja, sist jag var i stan var jag där med mamma och Otto så jag kunde inte kolla så mycket..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar