25 januari 2012

Håret blev...

Okej, nu vare såhär att när jag färgade håret igår så blev det inte helt rätt..
Jag gjorde precis som hon i affären sa och det skulle bli rubin-rött...
Men det blev ROSA! ;<
Hjälp mig...
Så nu funderar jag över vad jag ska "ta mig till", har kommit dessa alternativ:
- Färga över det en gång till och se hur det blir.
- Färga över hela håret med rött blandat med svart, alltså mörkrött (går att blanda färgerna!).
- Färga hela håret svart.
- Eller helt enkelt låta slingorna blekas ur, alltså vänta i typ två månader... ;S

Vad tycker ni? Bild på håret kommer senare.
Men här kommer lite roliga bilder från hur jag såg ut medans färgen satt i! xD

Fan vilka sexiga bilder alltså! Haha...

3 kommentarer:

  1. Är du trött på Caspians "Mackor" skämt så du lägger upp en bild på dina muskler? xD

    SvaraRadera
  2. Mackor skämt suger. Drygt. Tycker du ska blanda färgerna till mörkare rött så blir det rött!

    SvaraRadera