19 januari 2012

Hej igen!

Hej människor!
Förlååt att jag inte uppdaterade mer igår eller imorse, har verkligen inte hunnit..
Men nu kör vi jao! xD
Snart kommer lite receptinlägg, måste vara fixa till lite i ps.
Hade även gjort två collage med kläder till men de raderades.. D;

Idag har jag varit med Caspian, både i morse och nyss, vi började halv elva. :D
I skolan skulle vi göra en filmrecension. Vi såg på bio igår, Coach Carter, så idag skulle vi skriva om den.
Men precis när jag skulle spara så crashade min dator, mysigt..
Vi höll på att försöka spara aplänge men till slut startade vi om och då hade den sparat sig själv, haha.
Men mina collage raderades.. D;
Nu sitter jag i soffan och kollar på Simpsons, haha vilken nolifer jag är.


Men nu ska jag photoshoppa och göra läxor, hejrå! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar