21 januari 2012

Så jävla sur!

Arrgh! Är så jävla förbannad! Var i stan och köpta faktiskt hårfärg, men när jag kommer hem så hittar jag den inte.
Smidigt!? Faaaaaaan alltså! D;
Och så köpte jag en tröja, men den är fan en storlek för liten, HUR FAN LYCKAS JAG!?
Men här kommer lite bilder!


Tröjan som är för liten... ;<
Halva priset från Carlings, 200 kr.





Supersöt godisbox från ICA! ;D


Supersöta men äckliga godissaker, smakar äckel-hallonkräm..

ACO Spotless, täckstift, over-night sak och ansiktsvatten.
Köpta på Apoteket för 65, 65 och 52 kronor.

Kalender på halva reapriset från Åhlens (35 kr)!
Och nån mangaserie från Tiger för 30 kronor.

Baksidan av väggkalender från Åhlens, halva reapriset,
50 kronor.

8 kommentarer:

  1. Bara jag igen som tassar runt lite och lämnar avstryck när jag ändå läser igen bloggen din :)


    -----------------
    ..::Fotobloggen om vikt och träning utan gym och dieter::..

    SvaraRadera
  2. sv: så lite så :)
    Allt bra med dig ?

    SvaraRadera
  3. sv: härligt! :) Jo då det är bara bra, vad gör du för något ? :)

    SvaraRadera
  4. jag tycker trökan verkar sitta bra :) hoppas du hittar hårfärgen!

    sv: jodå bara bra här med, lite trött bara hehe. kramis

    SvaraRadera
  5. sv: nej de behöver man inte göra :D kram

    SvaraRadera