20 januari 2012

Matbloggen tjo jao!

Haha, har min blogg blivit en matblogg nurå? Nejrå!
Men snälla läsare VAD VILL NI LÄSA OM?
Puss till alla dem som svarar!!

Sitter btw och kollar på Vampire Diaries och lite sånt.
Nästa vecka (typ) drar jag in till stan och köper hårfärg.
Det blir denna (v), men antagligen lite mer rött i, i hela håret lixom och sen svar i underhåret uppe på huvudet.
Alltså underhåret på det upp-klippta håret, inte det långa..
Hårtoning Directions Hair Colour Directions, Directions

Har fått ett extremt sug efter att rita så nu blire lite teckning på datorn! ;D
Idag i skolan var det gamla elever som föreläste om gymnasiet, jag vill börja på mediegymnasiet!
Sjukt peppad på det! Vill gå inriktning Samhäll - Media - Foto. :D
Och jag har ju redan typ 200 poäng så vi får hoppas att jag kommer in!
Men nu ska jag som sagt rita, vi hörs!

1 kommentar:

  1. ska du INTE till stan och köpa hårfärg?? skitsnygg fär iaf, och VD <3

    SvaraRadera