23 januari 2012

Mini-bloppis kommer här!

MINI-BLOPPIS! OBS:LÄS FÖRST!
................................................................................................................................................................................................................
Om du är intresserad av något, skicka ett mail till morrra@hotmail.com det funkar även att kommentera detta inlägg istället men glöm då inte din mail-adress! Du behöver bara skicka "intresserad av XXXX" inget annat, inga uppgifter eller var du bor eller något.
-
Inget kommer att säljas förens nästa fredag, den 29:e! Jag kommer att spara alla mail och kommentarer och då maila alla som har varit intresserade! Alltså, inget köp fastställs förens den 29:e! Om det då är flera som vill ha en produkt så får vi komma överrens om något, förslagsvis budgivning.
-
Om du ångrar dig och inte vill ha längre så måste du säga till om detta senast den 28:e, snälla kom ihåg detta!
-
I de flesta fall står jag för frakten, men det beror på vart du bor! Så den 29:e kommer jag så klart vilja ha din adress och sådant.
-
Jag skickar sakerna först när pengarna är inne på mitt konto! INGA UNDANTAG! Jag skickar INTE först och sedan tar emot pengar. Jag kommer att skicka mina kontouppgifter när köpet har fastställts.
-
Om det är något annat ni undrar över, kommentera eller maila!
................................................................................................................................................................................................................

Alla foton är tagna by me eller min lillebror så kopiera inte!
Modell = JAG! xD
Obs: Platån är inräknad i klacken, alltså "klack = 12" "VARAV platå = 2" alltså är klacken utan platå bara 10. ^^
Ej använda eftersom att de inte passar.. smart!
Nypris: 250-300 kronor Pris: 150 kronor

Mycket använda! Ganska så slitna, snyggt enligt mej..
Nypris: Ingen aning.. typ 500-600 kronor Pris: 60 kronor

Aldrig använd eftersom att jag har för många t-shirts.. ;3
Nypris: 250-300 kronor Pris: 100 kronor

Använd ett fåtal gånger.
Nypris: 150 kronor Pris: 75 kronor 

Inte särskilt använda, men klacken är lite sliten.
Nypris: 150-200 kronor Pris: 50 kronor

Och här kommer hetingarna!
Älskar dessa skorna men inte haft tillfälle att använda så... :(
I alla fall, använda högst en gång, knappt synbar rispa på insidan av skon.
Nypris: 800-1000 kronor Pris: 300 kronor





1 kommentar: