9 januari 2012

Hög på trötthet...

Jag är så jävla trött just nu...
Var som sagt hemma hos älsklingen och somnade nästan medans han städade, haha.
Nu sitter jag hemma och har precis ätit (och snott en chokladbit ur vår konstiga pralinask :3).

Hahah, såg nyss ordet "civilstånd" på en blogg och dog av skratt... Lite flummig. ;)

Om någon nu undrar vilka bloggar jag läser så kommer det en lista med namn (länk) och varför jag tycker de är bra.
Epicfaiil - Sjukt rolig tjej med bra självförtroende. Rolig läsning!
Keela - Även detta rolig läsning, härlig tjej bakom bloggen, blir glad av att läsa.
Kandylandy - Bra bloggare, snygg tjej. Gör många fina och inspirerade inlägg.
Adaras - Mycket inspiration och roliga inlägg! Skriver om mycket olika.

Kollar även andra bloggar lite då och då så klart men de orkar jag inte skriva upp..

Imorgon börjar skolan...
Ser inte precis fram emot det men visst, ska väl bli bra att inte sova och slöa hela dagarna..
Börjar klockan tolv först så måste i alla fall inte gå upp sååå tidigt. ^^
Nu ska jag bara fixa klart med en svenska-debatt och sen ska jag sova!

Hoppas mina inlägg inte totalt tråkar ut alla, och ni får gärna svara på frågan om vad ni vill läsa om!?

Fin bild från Tumblr, snart ska jag ut och fota igen och då blire massa nya (fina?) bilder!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar