29 januari 2012

Hemma från sleepover.

Nu är jag hemma igen! Hann inte uppdatera ordentligt igår men men.
Klockan tre igår åkte jag hem till Liv och Lykke, där hade vi roligt och sov över, och nu har jag nyss kommit hem, tada! Haha. Har inte sovit så jävla bra för de har småsyskon som vaknar tidigt men det var roligt att vara där, har inte träffat dem på länge..

Har heller inte kunnat uppdatera p.g.a. en liten makapär som Otto har köpt. Nämligen ett xbox 360 (Gears of war edition). Fast vi har bara två spel: Portal 2 och Need for Speed - The Run. Men vi har fått låna lite andra också..
Jaja, intressant läsning på högsta nivå här..
Jag vill ha Alice Madness Returns, det är typ ett mördar-spel med 18års-gräns, men jag får kanske köpa det! Jippie! :D

Såhär ser vårt xbox ut:
Och här är en trailer till Alice-spelet! Så jävla cool! x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar