15 januari 2012

Hair.


NEJ NU FAN! *slänger datorn i väggen och skriker som fan!*
Haha, nej men nu ska jag fan fixa mitt hår! Jag skiter fullkomligt i att jag har "jättefina naturliga slingor" och sånt skit. Jag vill ha fint och snyggt hår, inte se ut som nån blondin! xD
Så, nu ska det klippas och färgas! (mamma kommer antagligen förbjuda mig men jaja..)
Behöver dock hjälp med att bestämma vilken färg.

(blir väl ungefär denna frisyren fast kortare, bild lånad från Google, hittade ingen bättre..)

Hårtoning Directions Hair Colour Directions, Directions







Ska jag ha denna färg i underluggen och resten svart?

Hårtoning Directions Hair Colour Directions, Directions






Eller denna med lite mer lila i hela håret och svart i topparna? (alltså alla toppar, även det upp-klippta)



Vad tycker ni? Sjukt tacksam för svar! ;D

1 kommentar:

  1. fast den frisyren kan väl du inte ha iom du har lockigt? :P

    SvaraRadera