7 januari 2012

Breaking Dawn

Tycker fortfarande att uttalet är helt cp, "brejkin daaawn"!? Hahahah.
Imorgon ska jag vara boss över älsklingen i en dag! Mihihi...
Vi ska i alla fall se på Breaking Dawn på bio klockan tre, ska bli roligt.
Har bara lite problem med Twilight-filmerna; det känns som att jag redan har sett alla efterssom att jag har läst dem och fått en så tydlig bild av dem... Läskigt! :3
Men har inte jättemycket förhoppningar på denna film då jag tyckte att de tidigare blev lite tråkiga...
Men hoppas verkligen att den är bättre!

En sak till...
Jag tycker att Robert Pattinson är hur ful som helst!
Okej... inte hur ful som helst men absolut inte "omggg, översnygg!".
Tycker han ser ut lite som en luffare... :3
MEN det är bara min åsikt, man får tycka vad man vill!
(och om ett tag kommer jag antagligen också tycka att han är assnygg... xD)



Var som sagt hos Älskling innan, vi såg på gladiatorerna och nu ska ni få veta hur kasst jag tycker att det är!
JAG TYCKER ATT GLADIATORERNA ÄR SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR (*sträcker ut armarna så långt jag bara kan*) KASST!!!
Sjukt onödigt program! Bara en massa muskelmänniskor som juckar mot varann... xD



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar