23 januari 2012

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

JA! JAJAJAAAA!!
Mamma var i stan och skulle se om det gick att byta min tröja, och vet ni vad!?
De var så snälla så det gick att fucking byta!!
 *HAPPYFACE*
Och svar på alla som sa att den satt snyggt innan: Ja, den var perfekt, men jag ville ha en för stor xD
Så nu är den bytt från str S till str L! Den är sjukt stor men extremt mysig! ;D
Och.... mamma var även inne på Lindex och frågade dem om de hade fått in min hårfärg,
tror nämligen att det var där jag glömde den..
OCH DET HADE DE!
SÅ NU HAR JAG TRÖJAN I PERFEKT STORLEK OCH SÅ HAR JAG FÅTT TILLBAKA MIN HÅRFÄRG!! ;D
Ikväll blire alltså att färga håret, eller ja, slinga, färga blir nog på fredag! Så glaaad jag blir!


(Lånad bild från Google!)
Så ikväll blir alltså håret slingat i denna färg, Directions Rubine! :D
Obs: Slingar inte för att jag tycker att det är snyggt utan för att testa färgen!

2 kommentarer: