2 december 2011

Flumm..

Fluffipuff! ;D Sitter i skolan och pluggar, är inte med på idrotten så nu ska jag göra färdigt min NO. Här kommer en flumm-intervju med Plutt. Vad heter du? PÖTTE! Hur gammal är du? 14 öar Använder du facebook? Aa Använder du facebook på lektioner? Höh, jaa Gillar du Becca? Mycket svår fråga... jag, jag älskar henne, pusspuss. (Look becca, he loves you 2 ;P) Varför spelar du Tribal Wars? Jag blir tvingad. Har du någonsin facerapeat Mooa? Höhöhö, många gånger! Här kommer ett exempel: Jag är en jätte mupp som vill ha samlag med ***** och *** på bion! ♥ ♥ Vem är bäst i klassen? No one, no one *lalalalaa*, Jag såklart! Höhöhö. *Älskling fuckar up Karnas dator och vänder skärmen 10 000 000 ggr* Vilken är din favoritlåt? Ehmehmehmehmehmehm... Jag bryter nacken av din häst - Skitarg, tror jag.. Favoritcitat? Vad äre för hippievärld vi lever i? (By: Mooa!) Vad brukar du kalla Mooa för? Emo, mööa, mupp, n00b Slut på intervju! Fortsättning kommer kanske ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar