9 december 2011

Mythical freaks

Idag har jag varit i skolan och simmat, sen åkte vi in till stan för att nördarna skulle spela Magic.
På tåghållplatsen träffade vi Felicia, hon skulle in och köpa julklappar så jag tvingade henne att följa med till spelstället. :3
Vi gick och handlade sjukt mycket julklappar, eller ja, hon handlade, jag följde med. :)
Sen gick vi till spelstället, men det var lite tråkigt för ingen var glad så vi gick till en affär i närheten och köpte lite mat; frysta jordgubbar, riskakor, daim och en tomat. :P
Vi gick tillbaka och åt jordgubbar och snackade och misstolkade sjukt mycket, sjukt roligt. "När man stoppar in den blir den varm och slemmig." (om en fryst jordgubbe, av mig). Hahahahah! :D
Sjukt rolig dag (jämfört med mina vanligtvis cp-tråkiga dagar)!
Pööss å kraam! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar