11 december 2011

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Seriöst, vad ska jag säga om detta!?
Okej, jag faller för killar som...

- Är annorlunda, visar vem de är och vågar stå för vad de tycker.
- Skulle vara med en i "vått och torrt" (inget misstolk!! ^^), som när Älskling satt med mig i skolan halva jävla dagen (för att mamma inte svarade och jag kunde inte gå hem själv) även om jag nyss hade halvt kräkts framför honom...
- Inte pratar skånska (iaf inte så mycket)! Hahahah xD
- Inte ser ut eller vill vara som alla andra.
- Vågar säga och visa hur han känner.
- Tänker mycket och vågar prata om tanker
- Gör oanade saker, eller typ, kommer hem till en utan att säga något, eller bara frågar sådär om man vill vara utan att behöva planera en vecka innan.
- Inte är dumma i huvudet, inte försöker vara allt för coola inför vissa människor. Inte röker eller annat osmart skit...
- Inleder samtal med en så att man inte hela tiden behöver säga nånting själv.

Haha, säkert mycket mer och detta är inte "du måste vara!!". Hahah.


Sjukt nåbig, gammal bild på mig :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar