2 december 2011

My brother is a psychopath...

Usch usch usch, blogg.se! Nu är allt HELT CP! Hur lyckas jag? ;)
Nu ska jag äta spaghetti, för "alla" er som inte vet så älskar jag spaghetti! ;D
Här kommer lite mer saker ni inte vet.

Fem saker vissa av er kanske inte vet om mig:
1. Jag har en liten, helt svart katt som heter Muffin, det är jag som har kommit på det underbara namnet.. *stolt* ...jag var åtta!?
2. Min lilla broder (som är 11 år) ligger just nu på marken och skrikver som fan och leker Pokémon, ja, han är 11 år, nej, han har ingen "störnings-sjukdom". Haha...
3. Jag använder ordet "emo" som "sad"/ledsen, bara så att alla vet, för det är lixom inte så nedvärderande eller något, gör de bara ;)
4. Jag är en gnällig liten skitunge. Jag gnäller hela tiden, fast sen blir jag emo när folk blir sura.
5. Jag har typ 5 olika sidor; Emoiga Mooa (that's when I'm sad), Gnälliga Mooa (vardagliga sidan), Pervoiga Mooa (inte öckligt menat nu! typ kommer på läskiga saker på sanning/konka xP), Flummiga Mooa, "Normala" Mooa (eller, Plutt säger iaf att jag kan vara normal xD) och "Bara extremt konstiga" Mooa (japp! ;D). Hah.

Haha, that was it for today, bye!

HUR LYCKAS MAN!? HEELT CP! SIDAN HAR ÅKT NER TYP 10000 KILOMETER OCH DET ENA INLÄGGET HAR BLIVIT MYCKET BREDARE... Någon hjälp..? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar