5 december 2011

Örk, ingen toppendag precis..
Imorse så ringde älskling tio i nio (vi skulle mötas tio över) och sa godmorgon och lät hur trött som helst..
Smidigt att vakna när man ska gå!? Haha.
Fick lite panik i alla fall och bestämmde att jag och Plutt skulle gå ensamma, så vi fick skynda oss lite.
Sen hade jag såklart glömt att vi skulle ha läxförhör på SOn om växthuseffekt och sånt, men det gick bra ända. Dagen segade sig frammåt och vi hade dans på idrotten (iof ganska kul då de flesta tar det seriöst)..
Åt ingenting i skolan, nu ska jag klaga lite på skolmaten... Det var en GUL gryta med nånting som flöt omkring i (korv?) och äckligt jävla tjockris, hatar skolmat! Sen hade vi slöjd, snart klar med klänningen jag gör, tycker själv att den är skitful... Hatar rynkade klänningar. :3
Sen vare luciaträning på kören, somnade fan nästan, satt och gäspa hela jävla tiden. Jag ska vara tomte på lucia! :D Idag ska jag börja med "20 dagar-saken".

Kram
Mooa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar