5 december 2011

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

About a girl - Nirvana
Jag gör det här väldigt simpelt då jag inte är en jätteintressant person, jag skriver 10 konstiga fakta om mig SEDAN FÅR NI (om det nu är någon som seriöst läser min blogg) STÄLLA ALLA MÖJLIGA FRÅGOR SOM JAG SVARAR PÅ IMORGON!

1. Jag heter egentligen inte "Mooa" utan "Moa" men jag tycker att "Mooa" är mycket töffare (vet egentligen inte varför det blev "Mooa", tycker "Moa" är typ lite tantigt, som att "Mooa" inte är det, haha) så nu fattar jag inte ens att det är jag om nån skirver "Moa" xD Men "Mooa" uttallas inte på nån skånska eller sån skit med megalångt eeoow utan bara som "Moa". Haha.
2. Jag fyller år i oktober om någon undrar, jag är stjärntecknet "våg", värsta stjärntecknet (ever lixxom! hahah fjortis! xD), alltså hur kan man vara så taskig och säga "du får vara stenbock, du får vara fräfta,, och du får vara en fucking våg din nåb!" Hahahahah.
3. Jag har väldigt konstig humor, jag skrattar åt Allt när jag är flummig, men när jag inte är flummig så tycker jag i princip inget är roligt..
4. Jag hatar i princip all mat, förrutom tacos, spaghetti och kyckling. Jag är halvvegetarian (= äter kött men gillar ej), inte för att jag är extrem djurälskare utan för att vanligt kött enligt mej inte smakar så jävla bra.
5. Jag älskar Andy Sixx! Men han älskar inte mej... Buhuuu!!
6. Jag har extremt dåligt självförtroende, men det blir bättre! :D
7. Jag är en liten nörd, jag älskar manga, jag spelar både Pokémon (bara för att de är söta!) och Magic, även om jag egentligen inte gillar något av det. Haha. Min Pokémonlek är lila och min Magiclek är svart. :3
8. Nu börjar punkterna bli tråkigare... Jag älskar smileyn ":3", jag vet inte riktigt varför. Plutt vill alltid rita den lixom rättvänt och det kan misstolkas ganska grovt.
9. Vissa av mina kompisar tycker att jag är extremt pervers för att jag gillar att misstolka saker när jag är flummig och tycker att det är kul att komma på roliga och överdrivna saker på SKP (sanning/konka/procent).
10. Jag har lovat mej själv att alldrig röka eller dricka, och jag kommer hålla det! Röka och dricka är enligt mej bara idiotiska saker som väldigt många bara går med på för att få kompisar och bli "tuffa".

Och här kommer bilden!
Bjuder på en Extremt nåbig och flummig bild på mig från dagen jag fick min söta kamera! :D
Ser fan ut som en liten groda! Hahahah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar