8 december 2011

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Alltså drömmar, önskningar... När det kommer till detta så brukar alla skriva hure mycket som helst, men jag har inte så mycket. Jag tar väl mig igenom dag för dag, vecka för vecka med mål att man ska klara dagen, klara av att vara hur glad som helst idag. Med både höga mål och önskningar som att få ett bra liv med en bra utbildning och fina vänner, men även dagliga mål, som att inte vara störig (xD) eller att göra bra ifrån sig. Just nu äre inget sånt "mitt mål är att klara gymnasiet och få ett awsome jobb" utan mer vänta in det och se vad som händer, siktar på bra i skolan, vill ha kvar mina vackra vänner, sedan vet jag inte mer..
CP-bild! :D Försökt ta lite närbilder på senaste... Tyvärr ingen snygg modell..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar