7 december 2011

Dag 3 - Min dag.

Ska skriva om vad jag har gjort idag idag, haha.
Roligt, eller hur, jag har ju så himla intressanta dagar! ;)
Vi kör på en enkel lista, uppdateras senare ikväll.

6.30 Upp och hoppa! Käka, fixa mig. Trött som fan.
8.00 Möta Älskling och Plutt och åka till skolan. Älska att få skjuts till skolan! ;)
8.20 Matte! Roligt, förstår äntligen de fucking uträkningarna som vi håller på med. Tar fan en hel sida för varje uträkning.
9.30 Svenska, lite stress nu med senaste inlämning av filmanalys ikväll...
10.20 Spela Pokémon med älskling! :D
10.45 Lunch.. pyttipanna -.-
11.15 No! Vi blev fotade för nåt sånt med skolkatalogen och fick reda på vad vi fick på provet, jag fick C..
12.00 Slut på skolan! Ta sig hemmåt...
12.30? Hemma! Datan, käka frysta hallon (<3) och kakor. :3
14.00 Nu blire plugg!
18.00 Drar till fotbollen med Otto, jag och mamma ska julhandla lite på mobilia medans han spelar.
Köpte lite presenter och en sån läskig smoothie på en smoothie-bar, asgod :3
22.00 Godnatt! <3

Blomma :3

Frysta hallon. <3

Plugg, frysta hallon och kakor.














Haha, hade sjukt tråkigt :3

Min smuttie :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar