17 december 2011

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

Jag oroar mig för extremt mycket, här är några saker som stressar/oroar mig nowadays:

Julen
Inte oroar men stressar, inatt hade jag en hemsk dröm om att det var julafton idag och jag inte hade köpt Några julklappar, haha fånigt.

Att huset ska brinna upp
Bor i rummet längst bort på övre våningen, det betyder att chansen att jag skulle vakna och hinna ut om huset började brinna är exakt 26,43%, det är ganska lite... Haha, nej jag skojjar, så besatt är jag inte! ;)
Nämen brukar/brukade drömma mardrömmar om det.

Att nån i min familj ska dö
Inga särskilda kommentarer om det.

Att jag ska bli kidnappad av en pedofil som tar mig till Mallorca och tvingar mig att gifta mig med honom så att jag aldrig mer får träffa varken min älskade älskling eller min familj.
Haha, nej, detta (eller det första) var inte jätteseriöst men jag låg och tänkte på det i morse. I <3 thinking 2 much...

Och ca två miljoner andra saker som vi inte nämner just nu...


Kram!


Dagens frukost; smoothie! Såhär såg den ut innan den var mixad! x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar