6 december 2011

Dag 2 - Min pojkvän.

Tog med denna rubriken bara för att alla ska förstå hur jävla mycket jag älskar min lilla pöjke. Haha. ;)
Min älskling, även kallad Caspian, om någon undrar, är det underbaraste jag har!
Vafan ska jag skriva?! -.-
Jaja, vi kan skriva lite fakta om honom, om jag nu får det, hah.
Pöjken heter Caspian och är fjorton år, femton i Januari. Vi har varit tillsammans i, öh, ungefär åtta månader.
Vi går i samma klass, och samma mentorshalva. Hans bästa bästis är Plutt, they're like best girlfriends, haha.
Han älskar att spela Magic och nörda Tribal Wars. Han spelar extremt mycket fotboll, inget dåligt med det, men han inga muskler (haha, dissad!!). Jag älskar honom över mitt eget liv, även om jag bara är en störig liten idiot som är superirriterande så.. :3


Världens snyggaste i mina ögon, punkt slut.

1 kommentar: