2 februari 2012

Träning...

(Absolut inget bantningsinlägg eller något överdrivet!)
Har kommit på att jag ska börja träna lite, inte gå till gym eller så (eftersom att jag tycker att gym verkar sjukt läskigt) men börja träna lite smått hemma. Och då menar jag verkligen smått.
Vill ha snyggare mage, ben och liite mer muskler i armarna, haha, mina armar och ben är otroligt otränade...
Inte för att skryta men när jag hackar lök (med sån man slår på) så får jag extremt ont i armen och orkar seriöst inte. HAHAHAH..
Lökhackare ;3

...Så, det känns som om jag måste bli liite starkare.
Därför ska jag sätta upp ett litet schema med armhävningar och sånt skit som jag ska göra varje jävla dag! Visst är jag duktig!?



Bild lånad från Kandylandy! Tycker att bilden till vänster är sjukt fin! Vill ha hennes mage, vill ha hennes ben, vill ha hennes shorts... byta? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar