13 februari 2012

Design

Okej, nu har jag fixat färdigt för denna gången. Ja, jag lovar, inga mer ändringar på ett tag!
Har ändrat bakgrund, header och lite teckensnitt. Vad tycks? Bäst nu eller innan?
Jag vet att den förra headern var lite mer personlig men jag lovar att fixa en ny när photoshop slutar att strula sig...
För er som inte såg headern som jag hade i typ två sekunder så såg den ut såhär:
Inte särskilt fin...














Idag började jag sent och hade en lång och tröttsam skoldag.
Sedan kom jag hem och åt hamburgare, jag vet att det är konstigt men jag Hatar hamburgare (om de inte är från McDonald's eller något sådant dårå)..
Hatar pizza också, om den inte är från Italien.. Haha.
Nyttig frukost! Nån konstig müssli och joghurt, apelsinjuice, mackor. Ovanligt mycket...

Syns kanske inte jättebra men sjukt dimmigt! Och nästan fem cm snö! ;o

Lite sol i alla fall! Mysigt att elda, blir mysig doft i byn också.

Nya linnet från Carlings, 50 kronor! Sjukt mysigt. Sorry för kass bild.
Det står i alla fall Manipulate - attitude of a rocker


1 kommentar: