18 februari 2012

Svar på frågestund

Jaha, fick bara en fråga på frågestunden, men det är ju något i alla fall!

Fråga: 
om du kunde åka tillbaka i tiden, asså till bronsåldern, järnålder etc etc och uppleva hur det var då, vilken "tidsgrejsemojs" skulle du åkt till? kramkram :):)


Svar: 
Om jag hade fått välja vad jag vill, även "nutid" så hade jag nog valt Rokoko (rokokon? eller vad det nu heter).
Alltså typ på 1800-talet. Hade velat se det p.g.a. den väldigt vackra och speciella stilen och jag hade gärna velat uppleva modet och konsten och se hur den vackra vardagen var.


Om du menade något sådant gammal-gammalt så vet jag inte riktigt, hade nog varit roligt vad som. ^^


Rokoko-klänning. (källa: Google)

1 kommentar:

  1. Sv: Jaha, vad synd. Kul att hitta någon annan därifrån iallafall. :) Kram!

    SvaraRadera