14 februari 2012

Kläder

Imorse tog jag på mig mina nya shorts och nylonstrumpbyxor under.
Mamma typ dampade lite och sa att jag inte kunde vara så lättklädd på vintern.
Nu låter jag säkert som värsta fjortisen men men.. 
Det är inte så att jag går omkring med Helt bara ben eller så, jag hade ju nylonstrumpbyxor som dessutom var svarta förfan. Haha.
Jaja, jag blev i alla fall tvungen att byta kläder så nu blev det lite fail, fick slänga på mig en kjol och mina vanliga "vinterstrumpbyxor".
Jag VILL ju ha såna strumpbyxor! Så jävla snyggt...
Men det får vänta tills våren, alltså får ni tyvärr inte se shortsen än.

Förresten, heter det egentligen "nylonstrumpbyxor"?
Alltså tunna svarta strumpbyxor som man ser igenom..
Alltså typ sådana (haha sådana), heter det nylonstrumpbyxor? xD
Bilden lånad från Kandylandy - jordens snyggaste människa.

2 kommentarer:

  1. Hej söta du! Hoppas du har en härlig alla hjärtans dag! Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna en personlig almanacka så var gärna med och delta här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-en-personlig-almanacka.html#comment :)

    SvaraRadera