16 februari 2012

2 test

DAGENS-TEST
DAGENS VILL HA: Nya linnen från Kan Dee!
DAGENS KLÄDSEL: Shorts från Carlings, linne från HM, tights från HM.
DAGENS FRISYR: Uppsatt.
DAGENS PLANER: Lite sent alltså men jag ska duscha och sen sova.
DAGENS DUMMASTE: Huvudvärk... fick extrem huvudvärk innan NO-lektionen och så hade vi muntligt läxförhör på lektionen, smidigt, kunde inte tänka... ;(
DAGENS KÖP: Semlor (mamma köpte) som vi åt efter skolan! :D
DAGENS GODIS: Geléhjärtan från älskling! Nomnomnom!
DAGENS HUMÖR: Helt åt helvete! Så sjukt ont i huvet hela eftermiddagen... D;
DAGENS ROLIGASTE: Glada människor som smittar!



TRE SAKER TEST
Tre saker jag inte förstår mig på: Onödiga spel som inte går ut på någonting, datorer, livet.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Foton på min pappa, papper, mitt fina pennskrin.
Tre saker jag gör just nu: Sitter, skriver, andas.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Åka jorden runt med någon jag älskar, ha ett awesome bröllop, skaffa en tatuering.
Tre saker jag kan: Teckna, tänka, photoshopa.
Tre saker jag inte kan: Datorer, ladda ner olagliga saker, vara snygg. (xD)
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Black veil brides, din hjärna och ditt hjärta.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Spela awesome trummor, sjunga, vara snygg.
Tre favoriträtter: Spaghetti med tomatsås, tacos, godis!


(Ja, det ÄR meningen att det ska vara svart i frågorna)

1 kommentar:

  1. Fin blogg :)

    Är du noga med dina naturliga naglar?

    Kolla då in min blogg för att få dem råd du behöver för att hålla dina naglar så fina och fräsha som möjligt :)

    SvaraRadera