15 november 2011

We are the Fallen Angels

Hejsan, på SO:n (som jag skrev att jag skulle plugga på tidigare) hade vi oförberett läxförhör..
Jaja, det gick ganska bra tror jag, sen hade vi musik där vi skulle bestämma nya band och börja skriva låtar.
Jag kom i det bandet jag ville vara i (:D) och vi ska ha antingen en punk- eller emolåt. Med emo menar jag deppig låt, fast det ska vara blandat mer rap (inte rap, "rapp" xD). Sen hade vi språkval och där hade vi en vikarie som alla hatar, hon pratar JÄTTEKONSTIGT och alla gör annat än vad vi ska göra. Så det blev en väldigt rolig lektion :3
Juste, alla kallade mig emo-mooa, p.g.a. namnet på bloggen men jag skiter i, fattar ni!? (xD)
Så på Spanskan höll jag och Becca (världens bästa emovän) på att skriva på fb att vi var megaemo..
Hahah, "I'm black and I'm proud!" :3
Efter skolan skulle jag egentligen in till stan med Becca och en annan liten vän men mamma sa att jag inte fick -.-! Iaf, jag fotade lite vid solnedgången, lägger upp några små sötiga bilder snart..

Arghhh! Jag ÄLSKAR Andy Sixx!!

Nu kommer lite bilder... :3

EDIT: Nu precis på kvällen var jag ute och cyklade med Älskling, eller ja, han sprang och jag var störig och cyklade bredvid :D

Vatten i byn ;)

Solnedgång...

Fotbollsnät :3


2 kommentarer:

  1. Mooa och Becca = Mega-emos!! xD


    We're bored to death in Heaven and all alone in hell
    We only want to be ourselves

    We scream, we shout
    We are the fallen angels <3

    SvaraRadera
  2. Haha! Andy Sixx! Börjar gråta! ;D <3

    SvaraRadera