16 november 2011

Did you see the news today?

Even this en fejk-rubrik, visst är jag bra på att komma på random rubriker! x)
Idag har jag inte gjort mycket, dampade smått på engelskan för min dator laddade ur och jag var astrött..
Har precis ätit och ska snart baka en kladdkaka.
Ny header på gång snart, den jag har nu är ju mega-fjortisig ;D
Humhum, vilka bilder ska vi lägga upp idag, ska se om vi har några nya... Ja! Det hade vi, kom ju försent till att mötas med Älskling och Plutt eftersom att jag tvunget skulle stanna och fota!
Förresten, i morse började jag på en ny bild (alltså teckna), det ska bli en demon med döskalle-huve och en megapiska. Haha, låter sjukt porrigt! Vi får se hur det blir, kanske får "ni" se en bild av den när den börjar bli klar. ;)

Slängde in en äggkartong i vedspisen och fotade som fan x)


Dagens outfit:
Långärmad tröja från New Yorker
Tjocktröja från Carlings
... 

4 kommentarer: