23 november 2011

Blogg.se

Idag har jag varit hemma igen... Tiden har flutit på som fan och jag har pluggat spanska i timmar, ja seriöst, bara kollat på tv i typ tio mintuer. ;o
Fast nu sitter jag och kollar på Simpsons ;3
Mår i alla fall bättre och ska förhoppningsvis till skolan imorgon. YEEY! ;D
Man måste ju komma på bilden, annars förstör ju de andra i gruppen hela skiten. x)
Sen har vi även spanskaprov imorgon och har ju bara hunnit plugga idag efterssom att jag låg och spydde hela tiden igår. Man får väl hoppas att det går bra ändå.
Lite cp-bilder;


Ifall någon kan nån bra hemsida som beskriver hur man gör på blogg.se, eller någon person som gör bloggar, snälla sej till! Puss!

1 kommentar:

  1. hej jag gör blogg designer!
    www.issahmylife.blogg.se
    dock har jag bara en slarvig upplagd nu på min blogg eftersom jag håller på med en ny :)

    SvaraRadera