13 november 2011

All the words

Kom på en sak idag när jag var i stan, jag SKA färja håret rödlila med svarta toppar! Jag bara måste göra det! Har velat i ett halvår nu och jag ska verkligen göra det när jag får pengar! :3
Jaja, i stan var vi på Myrorna och sedan Entré. På myrorna hittade jag en assnygg klänning som jag köpte. Den var dock lite stor så när jag kom hem fixade jag snäring i ryggen.
Här kommer tre bilder på den!

Ego :3
















Framifrån






 


Bakifrån






















Sen gick vi på musikfestivalen, där några av mina kompisar skulle framträda.
Karna, min söta vän (:3), sjöng två låtar själv, körade på en och sjöng en med två andra tjejor, good jobb sistah! Ronja, Karnas syster var också jätteduktigt! Bra gjort allihop!
Här kommer en bild på Karna, Louise och Ronja, ftw biatches! xD






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar